team-india-beat-england-series 1 14

ٹیم انڈیااس وقت انگلینڈ میں سیریز ہار کی تنقیدکا نشانہ

نئی دہلی: ٹیم انڈیا اس وقت انگلینڈ میں سیریز ہار کی تنقید کا سامنا کر رہی ہے. سب سے زیادہ تنقید ٹیم کی بیٹنگ میں ہے. اس سیریز میں وراٹ کوہلی کے علاوہ ہندوستانی بلے بازی کچھ خاص نہیں کر پائی، لیکن آسٹریلیا کے سابق آل کھلاڑی شین واٹسن کا خیال ہے کہ انگلینڈ کے خلاف موجودہ پانچ ٹیسٹ میچوں کی سیریز میں جدوجہد کر رہے ہندوستانی بلے باز اس سال ہونے والے آسٹریلیا دورے پر اچھا انجام دیں گے.

کپتان ویرات کوہلی اور کچھ حد تک چیفشور پوجارا، اور انگلینڈ کی ٹیم نے سیریز میں 3-1 کی فتح حاصل کی مگر ان کی صلاحیت کے مطابق زیادہ تر بھارتی کارکردگی کا مظاہرہ نہیں کیا. واٹسن نے کہا، “سوئنگ بولنگ کھیلنے کے لئے آسان نہیں ہے. اگلے سال جب آسٹریلیا ایشز کے لئے انگلینڈ کا دورہ کریں گے، تو صورتحال ان کے لئے بھی آسان نہیں ہوگی. انگلینڈ صرف ایک ہی جگہ ہے جہاں حالات حالات کی وجہ سے بہت زیادہ سوئنگ ہے. آپ تین سال میں ایک بار انگلینڈ میں نہیں جا سکتے اور وہاں کامیاب ہوسکتے ہیں. ”

بھارتی بیٹسمین نے پہلے ہی اچھا کام کیا ہے
یہ سابق آل راؤنڈر نے کہا کہ آسٹریلیا کی ٹیم آسٹریلیا کے دورے پر انگلینڈ سے بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرے گی. کھلاڑی نے کہا کہ “اگر آپ اعداد و شمار کو دیکھتے ہیں، تو آسٹریلیا میں بھارتی بیٹسمین نے اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے،” انہوں نے کہا کہ آسٹریلیا کے لئے 59 ٹیسٹ، 190 ون ڈے اور 58 ٹی 20 بین الاقوامی کھلاڑیوں نے کہا. کوہلی نے بہت رنز بنائے ہیں اور مجھے ایس سی جی میں لوکش راہول کی صدی کا بھی یاد ہے، اججنہ راہن نے بھی کچھ رنز بنائے ہیں. ”

“ڈیوک گیند (انگلینڈ میں استعمال کیا جاتا ہے) ہر روز سوئنگ کر رہا ہے، لیکن آسٹریلیا کے کوکابرارا گیند 10 یا 15 اوور کے بعد بند کر دیتا ہے اور مجھے نہیں لگتا کہ اچھال سے کہیں زیادہ مصیبت ہو گی.”
team-india-beat-england-series

دو سابق فوجیوں کی غیر موجودگی کا خدشہ ہوگا
واٹسن نے کہا کہ یہ آسٹریلیا کے لئے معطل کپتان سٹی سمتھ اور ڈیوڈ وارنر کی موجودگی میں پہلی اننگز میں بڑے رنز بنائے گا. انہوں نے کہا، “آسٹریلیا کے لئے سمتھ اور وارنر کی غیر موجودگی میں سب سے بڑا چیلنج سب سے پہلے اننگز میں ایک بڑا سکور اسکور ہوگا. ٹیم پائن آسٹریلیا کی قیادت کرنے میں کامیاب ہے لیکن مجھے ان کی بیٹنگ کے بارے میں مزید تشویش ہے. ”

واضح طور پر، شین واٹسن، جو آئی پی ایل کے فائنل میں طوفان پگھلنے لگے، نے چنئی سپر کنگز کے لئے آئی پی ایل 2018 کا عنوان جیت لیا. واٹسن نے 57 رنز بناکر 57 رنز بناکر آؤٹ کیا. اس میچ میں چنئی سپر کنگز نے سنسرس حیدرآباد کا مقابلہ کیا، جو اس ٹورنامنٹ میں پسندیدہ ٹیم بن گیا تھا.

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں