wifi- 42

وائی فائی کا پاس ورڈ‌ حاصل کرنے کے لیے نوجوان کی انوکھی حرکت، چوری کا مقدمہ درج

نیویارک: انٹرنیٹ استعمال کرنے کی عادت نے نوجوان کو حوالات تک پہنچا دیا، کیلی فورنیا کا رہائشی نوجوان رات گئے پڑوسیوں کے گھر میں داخل ہوا اور اُن کو نیند سے جگا کر وائی فائی کا پاس ورڈ طلب کیا۔

تفصیلات کے مطابق امریکی ریاست کیلی فورنیا میں چوری کی انوکھی واردات پیش آئی کہ جب نوجوان نے رات گئے گھر میں داخل ہوا اور جوڑے کو نیند سے اٹھا کر انٹرنیٹ استعمال کرنے کے لیے وائی فائی کا پاس ورڈ دینے کا مطالبہ کیا۔

امریکی میڈیا کے مطابق کیلی فورنیا پولیس کو شہریوں نے شکایت درج کرائی کہ 4 اگست ہفتے کی رات کے آخری پہر اُنکے گھر میں ایک نوجوان داخل ہوا جس نے کمرے میں داخل ہوکر سوتے ہوئے جوڑے کو نیند سے جگایا۔

ناکج پالاو آلٹو نے پولیس کو بتایا کہ جب میرے آنکھ کھلی تو اپنے سامنے ایک نوجوان کو کھڑا دیکھا جس کی عمر تقریباً 17 سال کے قریب تھی، اُس نے صرف وائی فائی کا پاس ورڈ کا مطالبہ کیا کیونکہ وہ انٹرنیٹ استعمال کرنا چاہتا تھا۔

مالک کا کہنا ہے کہ جب میں بستر سے کھڑا ہوا اور اُس کی شناخت پوچھنے کی کوشش کی تو وہ فرار ہوگیا جس کے بعد میں نے پولیس ہیلپ لائن 911 پر کال کر کے شکایت درج کرائی۔

پولیس نے مالک کی شکایت پر کارروائی کرتے ہوئے پڑوس کے رہائشی لڑکے کو گرفتار کرلیا جس نے تفتیش کے دوران بتایا کہ ’رات کو گھر میں داخل ہونے کا مقصد صرف وائی فائی کا پاس ورڈ لینا تھا‘۔

ملزم نے پولیس کو بتایا کہ میرے گھر کے انٹرنیٹ کی سروس بند تھی جس کے بعد اُس نے سوچا کہ وہ پڑوسیوں کے وائی فائی سے کنیکٹ ہوجائے تاہم اس کام کے لیے اُسے وائی فائی کی ضرورت تھی۔

مزید پڑھیں:پانچ بلند ترین چوٹیوں کی سرزمین پاکستان

نوجوان کا کہنا ہے کہ جب میں تھک ہار گیا تو کھڑی کے راستے پڑوسیوں گھر میں داخل ہوا اور پھر لوگوں کو تلاش کرنے لگا تاکہ اپنے مقصد میں کامیاب ہوسکوں۔

پولیس کے مطابق مالک نے مؤقف اختیار کیا ہے کہ باورچی خانے سے مذکورہ نوجوان نے دو چھریاں چوری کیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں